Retourneren en terugbetalingsbeleid
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen, mits de retour(en) op juiste wijze zijn aangemeld via het retoursyteem en zijn goedgekeurd door verkoper.
Hoe meld ik een retour aan?
- Log in op jouw eigen profiel door middel van het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
- Selecteer de juiste bestelling en selecteer de items die je wilt retourneren en klik op bevestigen.
- Na goedkeuring van verkoper kan je je retour versturen.
De retouren mogen naar onderstaand adres worden verstuurd:
Younique Fashion
Amsteldiep 71
2904EB Capelle aan den IJssel
De kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €8,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Let op: bij een gedeeltelijke annulering van de bestelling crediteren we de verzendkosten niet.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of vies zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via webshop@youniquefashion.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op: Oorbellen en haaraccessoires mogen wegens hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
Voor items die tijdens de SALE zijn gekocht via TikTok LIVE, geldt er geen bedenktijd danwel herroepingsrecht. In elke LIVE waar een SALE item wordt aangeboden wordt dit ook vooraf en voor bestelling vermeldt.